Biiiio med älskling på en regnig söndag! ♥

Tja!
Vaknade imorse vid halv tio, åt frukosten med mina ananser, sedan fixade jag mig, för vid 12-tiden skulle jag till älskling. ♥
Vid 12- tiden åkte jag hem till älskling♥, var där tills kl.3 och mös lite, sen åkte vi in till stan till bion och såg "The Hunger Games". Det var super mysigt! Har velat se den så länge, men hade ingen att gå med, så älskling ställde upp. (: Den var väldigt bra, tyckte jag, men dock lite hemsk.. :/
"The Hunger Games" / "Hungerspelen"
Betyg: ♥♥♥♥ (4/5 hjärtan, hiihi! (a))


Aja, efter bion åkte vi hem till älskling igen, åt mat och låg och snacka lite. Sedan vid halv 8-tiden åkte jag hemåt och nu sitter jag här. :)
Imorgon är det skola, blööööh! Får ångest över det.. :( Jag var sjuk hela veckan innan påsklovet, så har missat helt mycket.. har t.ex det praktiska nationella provet i NO (fysik), också har jag ett SO- prov i Andra Världskriget som jag ska göra.. -.- dryyyga saker! :(
Aja, Måste börja fixa saker nu, ta fram kläder till imorgon och sånt! (: Ha en bra kväll, Godnatt & allt det där! Hay! ♥



Kommentarer
Postat av: nea-Lover

Det var mysigt <33 vill gärna se bio med dig mer <33

2012-04-09 @ 20:55:28
Postat av: Anonym

Hellu, allt bra med dig?

Har du haft en bra påsk? :)



Vad tycker du om dagens inspirationsbilder?



http://monrous.blogg.se

2012-04-09 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0