Härlig måndag! ♥

Hejsan! ♥
Kom precis hem efter en rolig men knas dag i skolan! x)
Sitter just nu ute på vår trappa utanför vår ytterdörr hemma, med dator och skolböcker. Ska snart plugga men måste lyssna på min älskade musik också såklart! ;o Hade aldrig klarat mig utan musik! ♥
Ikväll blir det träning, ska bli roligt! (: Hoppas vi ska göra något kul! x) hehe (a)

Måste hinna äta, plugga och byta om innan jag sticker. Så får sätta fart! Men innan jag börjar plugga ska jag hämta en tröja, nu blev det kallt ute ju :o solen är bakom moln :(

Aja, ha en bra eftermiddag, ciiiiiao! :)
Bloggar ikväll efter träningen, antagligen om jag hinner! :)
Lägger säkert in bilderna ikväll också, från igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0