Söndageftermiddag! (y)

Hej! :)
Okej, förmiddagen blev det ta det lugnt, senare på eftermiddagen så ringde jag Hanna och vi snackade lite och det blev bestämt att hon och jag skulle plugga till So-provet tillsammans, så jag åkte till henne 15 minuter senare efter vår lilla pratstund. :)
Hanna och jag hade olika idéer vad vi skulle göra. Hanna ville baka och sen sätta sig ute i hennes trädgård och plugga med fika. Men jag ville baka, sen cykla iväg och sätta oss någonstans med fika och sen plugga. :) Och det blev att jag, Hanna och Malin cyklade iväg med fika och satte oss och snacka, fotade och skrattade ofc. ;)
Hade jätte roligt, blev mycket fina foton på Hanna & Malin när de satt och snacka och sprang runt, haha. x)
En väldigt trevlig och rolig eftermiddag, tack Hanna & Malin som rädda min dag! ;)

Nu ikväll har jag städat mitt rum och rensat bland mina kläder, blev dock inte klar med kläderna riktigt, men nästan. :) Tar resten imorgon eller någon annan dag, hehe. :)

Nu ska jag snart sova, Ha en bra kväll, ciao! ♥

Ni får dem bilderna imorgon, hade tänkt lägga ut dem. Men hinner verkligen inte fixa med dem o allt nu, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0