Onsdag väl?

Hej! :)
Hemma idag med, har ju varit sjuk. Men det här är sista dagen, så imorgon ska jag till skolan har jag bestämt!
Och ja.. jag skrev att jag höll på bli sjuk, yes jag blev sjuk! Förkyld, ont i halsen och feber har varit hos mig fram och tillbaka.. :/ Det suger att vara sjuk! Så tråkigt :o Bara ligga hemma och vänta på att man ska bli frisk, drygt -.-


Aja, idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, sen imorgon blir det skola! Wiiho! haha, känns konstigt att skriva att man längtar till skolan men det ska faktiskt bli skönt att gå till skolan igen, hihi! x)

Aja, ha en bra dag, ska fortsätta se tv nu, tjarrå!  ;)

Ni får en fin liten bild på mej och min bästa vän! hihi (a) Lite fliiiiiiiipp på bilden också, så ni vet x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0