FREEEEEDAG! ♥

Hej bloggen! ♥
Just nu ligger jag och tittar på mtv och chattar med Rasmus och älskling! (:
Ikväll blir det bara att ta lugnt, sova tidigt, tror jag. Är helt jätte trött.. x)

Idag i skolan gjorde jag So-prov tror det gick rätt bra ändå, satsar på ett VG, tror inte jag får MVG iaf, hehe :p

Jag har inte så mycket att skriva idag, tyvärr. Min mamma är i Barcelona, så jag och pappa är ensamma hemma. :) Hoppas för mammas skull att hon har det jätte kul! :)

Imorgon ska vi måla fönster, woohoo! :D haha x) Måste städa mitt rum, helt stökigt..

Shiit, vilket ointressant inlägg, aja de där bilderna som jag fotade när jag umgicks med Hanna & Malin, jag lägger upp dem någon dag, men inte ikväll, tror jag. För har ingen lust och det tar så långt tid att ladda upp så många bilder.. xd

Aja, ha en bra kväll folk! tjotjo ♥

Kommentarer
Postat av: Diin lover !

Varje kväll läser jag din blogg och vad får jag tbx jo "jag lägger upp dom imorgon..." Jag blir arg ! >:@

Skicka dom iaf till mig !!

2011-10-01 @ 02:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0