En helt vanlig onsdag! (förrutom bajsväder -.-)

Hej! :)
Precis pluggat lite spanska, Vi ska ha någon sån konversation´s träning imorgon på spanska, så man förberedda sig. Vi ska snacka om sport denna veckan, jag har förberett med typ berätta att jag går på gymnastik och jag har dansat bl.a. :p

Dagen i skolan har varit bra, inget speciellt. Efter skolan åkte jag hem till Ellie, vi träffade Richard, haha.. Riktigt failat! x) Typ Ellie o jag skulle gå till City Gross och handla pengar till min mobil så typ träffa vi Richard där, men sen när vi skulle hem till Ellie igen så börja det ösregn & hagla, verkligen inte minus på det! :o Hatar regn!! Men aja, det var kul ändå. x)

Vet inte vad som händer ikväll, kanske ska snacka lite med Rasmus och jag måste börja packa!! :o
Ska ju på gymnastik över helgen, ska bli riktigt kul! :D Träna, träna o träna! ♥

Ha en bra kväll folk, nu ska jag ner och hämta massa saker och börja packa! (:
Ciao

Kommentarer
Postat av: Ellie

"verkligen inte minus på det" .. Haha wtf xd



Kul är väl inte rätt ord .. ><

men jaajaaa. håhåhå

2011-09-14 @ 21:16:01
URL: http://doxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0