Söndag - sista dagen på helgen! :(

Söndag... Hmm.. Har precis kommit hem från min syster! Mamma och Pappa har också kommit hem nu. Jag sitter just nu och bloggar ju och lyssnar på musik. Har precis packa upp alla saker jag köpt nu i helgen. Igår var min syster, hennes sambo, deras son, min systers pappa och jag i Malmö och gick runt lite i affärer och sånt, åt dessutom jätte god thai-mat och fikade lite, väldigt mysig dag! :)

Senare på eftermiddagen kom Hanna hem till min syster, för min syster, hennes sambo och deras son skulle äta hos hennes pappa och jag hade lust att umgås med någon kompis, så Hanna kom hem till dem så gick vi och hyrde 3 filmer och köpte pizza! hhehe (a) Äter faktiskt inte pizza så ofta.., så det gjorde inte så mycket!
Vi såg en film den kvällen, det var "NoStringsAttached". Den var faktiskt väldigt bra! :) Men för resten av kvällen var vi ute! hehe :p

Vaknade imorse vid halv 9 typ, åt frukost. Sen skulle min syster, hennes sambo och deras son åka iväg till Svedala med hennes pappa, så då satte jag och Hanna oss och såg en film till, det blev "Red Riding Hood". Den var också väldigt bra, spännande! :)
Och den tredje filmen hann vi inte se, men den ska jag se ikväll och det var "Blue Valentine".

Nu ska jag börja pyssla med mitt fotoalbum jag köpte igår, ska samla ett med alla mina skolfoton och sånt, genom åren! :) Och ett där jag ska börja fota mycket och sånt och sen sätta in så man får massa minnen! :)

Hehe, Ha en bra dag, tjooooo!  ♥

Albumet till mina skolfoton på höger sida (den gröna boken) och minnesboken på vänstersida (den vita med text) Sen en skrivbok i mitten som jag köpte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0