Söndag - Relax and take it easy! ♥

God morgon! ♥ - Kan man fortfarande säga det, fast klockan är 12,31?
Idag vaknade jag vid halv 10 av att pappa sa att jag hade telefon, det va min syyysteryster! :) Heheh, vi pratade lite, sen låg jag kvar i min säng och titta på mtv, det gör jag fortfarande.., Lite så slappdag, min mamma kommer hem idag från Barcelona! :D Har saknat henne! ♥

Igår tittade jag på lite filmer oooch snackar med älskling! :) hihi (a) Fast jaa.. Sen typ snackade jag med några "friends" men jag var så trött så höll på att somna, så vi snackade inte så länge. x)

Idag kanske pappa och jag skulle in till Svågertorp och åka till nya Stadium! :) Kanske köpa en jaaacka (:
We´ll see! (:

Nej, nu ska jag fortsätta snacka på skype med en "friende" mehehe x), ni måste gilla mitt språk! :)
Ha en bbra dag folks! Adjö! ♥

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Tycker du att det är okej att bli mamma/pappa vid ung ålder, eller anser du att det finns en form av åldersgräns för när man är redo att bli förälder? :) Läs mitt inlägg och lämna en kommentar om just DINA åsikter;



http://sstille.blogg.se/2011/october/finns-det-en-hemlig-aldersgrans-for-att-bli-f.html#comment

2011-10-02 @ 13:40:00
URL: http://sstille.blogg.se/
Postat av: diin lööver !! <3

asså man kan missförstå det där med "friend", det kan betuda att det inte är din friend igentligen pga att du skriver ""... ;)

2011-10-02 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0