Lördag - Awesome väder! ♥

Hejhej! ♥
Idag vaknade jag vid sådär halv 10, skulle egentligen gått upp halv 8, men eftersom jag gick och la mig lite sent, så orkar jag inte. x) Efter jag fixat mig och pappa & jag åt hade ätit lite frukost, så åkte vi ner till Trelleborg och köpte färg och bl.a penslar. Sen hem och plockade ner mina fönster och började måla. :p Sen har jag gjort det heeela dagen och spelat lite pingis med Pappa också. Det har varit super fint väder idag, värsta sommarväder :o, Riktigt härligt! ♥

Just nu håller färgen på fönstrerna på att torka, så jag passade på att blogga. :) Ikväll har jag inte en aning om vad som kommer hända, We´ll see! ♥ Ha en fortsatt bra eftermiddag, hejhej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0