Bloggen ska få en makeover!

Hej!
Jag fick en kommentar på mitt förra blogginlägg och det fick mig att tänka om rätt mycket och jag vet inte helt enkelt vad jag ska skriva om nu mera.. :/

Jag kan berätta iallafall att jag umgås med Ellie och att hon och jag har absolut inget att göra.. :/ Okej, nej.. det där var tråkigt, inget ni vill läsa om, tror jag. Ahhhh.. jag vet inte vad jag ska skriva om.. :/ Mode? Kan inte så mycket om det. Fotografering? Har inga nya bilder typ.. :/  Smink? Kan inget om det. Kärlek? Inte så värst bra på det heller.. :/
Shiit.. vilket negativt blogginlägg! :o

Nej, vi kör på det gamla! :)
men palla.. Okej, Bloggen ska få en makeover!

Jag ska försöka fixa bloggen på ett snyggt sätt och hitta ett bra sätt att skriva på, men ni måste lova att hjälpa mig och ge tips!  :/ om något är fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0