Höstlovet, yes!

Hallå bloggen!
Höstlovet, yes!.. Vad har ni gjort, ni som har haft höstlov? Andra jobbar ju och sånt.
Jag har umgåtts med mina underbara vänner, varit i Halmstad (men det gick bajs...), Sovit över hos vänner, varit hemma, slappat, shoppat massa nya kläder, städat., Ja massa blandat. Men mitt lov har både varit bra och dåligt, måndagen var bajs. -.- Men det är över nu! Har hittat ny, hihi. Bäääääääh! :)

Veckan som kommer nu ska vi 9:or på min skola praoa och jag ska praoa på Lokal tidningen i Trelleborg, ska bli rätt kul.., Spännande! :)

Har inte så mycket mer att skriva, ni får nöja er med att jag bloggar bara ibland, för jag har typ inget att skriva.. :/

Aja, ha en bra dag, tjo.

Detta är den ena nya älsklingen!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0