Revingehed- bilderna! ♥

Nu är jag hemma och hemma från praon! :)
Dessa 2 veckor framför oss har jag och alla 8:or på min skola prao.
Jag praoar på min mammas jobb, vilket är ett plastföretag. :) Första dagen var för mig idag, eftersom jag kom hem från Prag igår. Men allas andra första dag var igår. :)

Eftersom jag laddat in bilderna från Prag nu precis så laddade jag in bilderna från Revingehed, eftersom jag lovade er att jag skulle det. :)

Här kommer bilderna från Revingehed ! :)...

© Linnea Andreasson


© Linnea Andreasson

© Linnea Andreasson


© Linnea Andreasson

© Linnea Andreasson
Jag blev väldigt nöjd med bilderna och just den kvällen var det underbar sol och väder! :)
Ingen kopierar!

Kommentarer
Postat av: Markus

Gutt !

Nice pics ! ;D

2011-05-10 @ 22:50:49
Postat av: Ellie

vill ju se bilderna från prag oxå ! :) <3

2011-05-10 @ 23:01:13
URL: http://doxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0