Praaaaaaaaaaag!

Idag i skolan hade vi först innan lunch så hade vi vanliga lektioner och efter lunch hade vi så kallat "elevens val", vilket menas att vi fick fördjupa oss i något ämne eller gör klart saker som inte var klara än. Jag jobbade med ett musikhäfte med frågor och mitt bildarbete. Jag fixade lite med min bild som jag gjort, är snart klar med den.

Just nu sitter jag här vid datorn och gör typ absolut inget, jo bloggar förstås men inget annars. Mina föräldrar är och handlar och hämtar vår hund Jack så jag är ensam hemma och jag brukar typ aldrig vara det för min pappa jobbar hemma så han är nästan alltid hemma, förrutom när han åker bort med jobbet. Så det känns lite konstigt.., tyst. :/

Menmen.. Imorgon är jag ledig! (y' :D 'Bara för då åker jag och min konfirmation´s grupp till Tjeckien, till prag! :D
Ska bli riktigt kul, har packat ner nästa allt förrutom plattång, tandborste och lite olika kläder som ska tvättas, hehe. :P Annars är allt packat!
Eller nej!..
Mobilladdare får jag inte glömma och min kamera! :o Håller på att ladda den just nu så kan bli rätt lätt att glömma den då, hehe. :p

Jag uppdaterar säkert imorgon också om jag inte är allt för nervös eller stressad, hihi! :)

Ni får ha en bra torsdagskväll! :)
(Jag lovar att lägga in bilderna från Revingehed på måndag, för då har jag bilder från Prag som jag måste visa också, så kan lika gärna passa på då. :))



Kommentarer
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

ha en fin kväll hörru ^^

2011-05-05 @ 22:03:41
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vad sa du sen när du träffade Jack då ? :D



Typ kanske "TJENA PUTTHEEEE !" eller ? :DDDD <3

2011-05-05 @ 22:14:51
URL: http://doxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0