Gymnastik- uppvisning tomorrow! ♥

tjena! :)
Idag har jag inte varit hemma alls typ. Från kl. 10-14 så har jag varit på gymnastik genrep för att imorgon har vi uppvisning. Det ska bli jätte kul och spännande som varje år! :D och hoppas verkligen jag sätter dans och min volt! :) blev lite stressigt idag på genrepet så jag klanta mig :(
Men jaja, bara att hoppas på det bästa! :D

Ikväll är det Eurovision Song Contest och Eric Saade är med, med låten "Popular" som säkert alla redan vet. ;)
Haha, men iallafall jag ska se det med resten av familjen, tror jag. :p

Ni får ha en jätte mysig kväll, ha det så bra! Så hörs vi säkert imorgonkväll, skulle jag gissa på eftersom jag ska iväg vid halv tolv, men innan dess ska jag fixa mig och sen kommer jag hem vid fem kanske, så ja.. imorgon kväll. :)

Tjotjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0