Fiiix & packning pågår! ♥

Sorry, typ i helgen som jag bloggade senast, men nu så här innan sommarlovet och med konfirmation så är det rätt mycket och göra, så har tyvärr inte haft så mycket ork :/.
Idag har vi haft en kort dag vilket innebär till 14,10. :) Efter skolan åkte jag och Hanna med Ellinor hem till henne. Vi typ satt och snacka lite och var ute lite. Trevligt trevligt! ♥

Nu ikväll ska jag fixa lite med mina kläder, titta igenom min packning till prag och kanske arbeta lite med mitt bildarbete som ska vara inlämnat om typ 2 veckor men vi ska ha prao dem 2 veckorna som kommer nu, så kommer kanske inte ha tid. :/

Åhh, det ska bli så kul med prag! :D Jag är verkligen så peppad inför det! :o
20-25 grader varmt, det är rätt nice och sol alla dagar när vi är där så det på internet att det ska va! :p

(Mina bilder från Revingehed har jag såklart inte lagt in på min data än, så ni får vänta lite med dem.)

Ett kort blogginlägg, kanske bloggar senare ikväll! Pusshej! ♥


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- okej :)!

2011-05-05 @ 12:13:07
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0