Det kallas längtan efter sommaren! ♥

Så nu har jag precis pluggat klart engelskan, så "Check" på det! :p

Idag har jag varit "in tha school, as usual", hahah. x) varit normalt, förutom att jag blev lite sur på en lärare för att den lovat att vi skulle få tillbaka prov, men så fick vi inte det, arrgh. Men jaah,jaah vi får dem imorgon och våra svensk-bok som vi gjorde om oss själv, toppen! (y' vill så gärna se hur det gick för mig! x)

Men just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och det regnar ute :/, men aja, mysigt ändå! funderar på om jag ska se en film, innan jag går och lägger mig.. :) Jag tror jag gör så faktiskt! och smsar lite, hihi ♥

Imorgon är det fredag, vilket betyder att det är bara 2 dagar kvar till min systerson´s dop som vilket är på söndag! :) Ska bli jätte kul och träffa alla som jag inte träffat sen i somras och sånt! (y' Skojskoj! :)
+++ Det blir gula converse till klänningen för er som vill veta! ;)

♥ Är det någon mer än jag som längtar efter sommaren? ♥

Liksom titta bilderna!...






Jajja, här är lite bilder med sommaren! bl.a från Grekland, här hemma i Sverige och en annan bild. :)

Ha det så bra & ha en trevlig kväll, tjotjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0