efter maaaaaaaaaat! ♥

Sååå nu har jag ätit en mumsig pizza, hehe tjock! x)

Men okej, var precis ute och för att klockan ändå är åtta så är det rätt varmt ute, Wiiiiiiie! ♥ :d Längtar riktigt mycket till sommaren! ♥ För denna sommaren kommer blir BÄST! ♥♥♥

Okej, som sagt jag umgicks med Hanna idag, vi hade skojit! :)
Sen efter det blev jag hämtad av mamma vid ungefär kl. 5, sen åkte vi och hämta jack och handla lite. :)

Vad händer ikväll?
Hmm.. hade tänkt mig att jag skulle plugga, men vet inte om jag orkar :/ kanske ska ta en titt på engelskglosorna och plugga in dem så har jag nt så mycket och göra imorgon när jag kommer hem.

Jaa.. vi får se. :)
Iaf det är Grey´s Anatomy hade tänkt se det, men ja.. vi får se om jag hinner och pallar.

Men CiáoCiáo!! ♥♥ Ha en bra kväll!
Citat av mig: "Det kallas längtan efter sommaren! ♥"

Tycker den här bilden passar till mitt citat, oavsett om bilden är tagen på hösten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0