Löööördag / skola.

tjo!
Skolan idag gick bra, fast min syster ändra sig i sista minuten att hon vill följa med till min skola, så mamma och jag fick stressa lite med att fixa oss sen åka in till stan hämta upp henne och Melker och sen åka till skolan. :p
Första lektionen var matte, vi gjorde typ några undersökningar i grupper. Jag och min grupp gjorde en undersökning om vilken månad som flest var födda i. Det var Juni, Augusti och september, tror jag som var populärast och vi frågade ungefär 36 st. :)
Andra lektionen var spanska. Det var rätt drygt, vi jobbade med dialoger som vi senare ska visa upp för klassen. Helt tråk alla föräldrar bara stod och titta och lyssnade när alla jobbade eller stod och snacka med varandra och vår lärare var helt sur. -.-
Tredje lektioen var Engelska, den var rätt okej. :) Vi gjorde, hmm... vad gjorde vi? äsch, jag har glömt det, haha. Men iaf det var skoj! Efter skolan hängde Ellie (min bäääästisch) med mig hem, vi umgick till ungefär kl. 6, och sen dess har jag typ suttit vid datorn och sett lite tv. Rätt dryg kväll, tycker jag. Inga sms, ingen vill snacka eller chatta. Och pallar inte se tv och inte datorn egentligen. Så jag pluggar.... på en lördagskväll.... -.-

+ Ikväll är månen väldigt nära om man jämför med i vanliga fall och det är typ så nära igen om 40 år, så ut och titta, tycker jag. Rätt coolt, tycker jag också. :p

Jajja, Ha en bra kväll folks! :)  tjooooooooooooooooo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0