Skolveckan ej slut.. -.-

tjotjo! ♥
Har inte haft riktigt lust att blogga, men nu känner jag att jag är lite tvingad att blogga för att uppdatera lite.
Idag är det ju fredag och jag ska nu ikväll se lite tv och plugga. Då kanske ni tänker plugga på en fredag? det gör man inte! Jopp, det gör man om man har ett rätt stort so-prov på torsdag. :(

Och imorgon är det ju lördag och då är de flesta lediga från jobb och skola, men min skola ska tvunget va öppen imorgon, så jag ska till skolan då men bara för att vi ska ha öppet hus på skolan. Det är att de nyblivna sjuorna och föräldrar ska kunna komma och hälsa på och se hur vi har det på skolan. :)
Liiite drygt faktiskt, fast vi börjar som vanligt kl. 08,40 och slutar kl. 12, så det är väl rätt chill ändå. :p

Jag måste berätta en sjukt knas sak som har hänt!
Jag har hört att det var typ i Svedala så hade en tant (tror jag) i rullstol tagit på sig en häxmask och jagat en kvinna, liksom varför? x) rätt knas sak! men ändå ;p

Sen det i Japan är riktigt hemskt, först jordbävning sen en tsunami.. :(
Usch, har sett bilder och videos på nyheterna, gaaah, riktigt hemskt asså. :(

Hihi, en rolig och knas sak till! Idag så på vår lunchrast i skolan så gick Hanna, Ellinor, Hanna, Ulrika, Katty, Michelle, Rebecca och jag till Mat-öppet och Ellie och jag köpte vars en glass fast det var typ -2 ute, haha det kallas längtan till sommaren! :D ♥

Jag behöver hjälp med en sak, förresten. Detta:

Hjälp mig, snälla! Är den klänning fin? :) till dop och annat t.ex skolavslutning.

 

Lite annan ointressant information:

- Idag var jag hos skolsystern, och nu vet jag säkert att jag är 162 cm lång, har undrat det i snart 5 månader. x)

- Denna veckan har varit bra, förrutom när jag fick tillbaka mitt matteprov i onsdags. -.-

- Jag är rätt trött. x)

- Jag vill egentligen inte gå till skolan imorgon...

- Hade jag gått och lagt mig nu, hade jag somnat väldigt snabbt. :d

- Jag vill lära mig teckenspråk. :d

- Jag vill börja på Street Dance. ♥

- Jag vill börja träna på gym. ♥

- Jag längtar till sommaren! ♥♥

- Jag längtar tills jag åker på konfirmation´s resa till prag! ♥ Ska bli riktigt skojj! :)

Nu ska jag inte slösa er tid mer, Adííos amigos! ♥
Ha en bra fredag! :d
♥♥


Kommentarer
Postat av: Ullis

Klänning = Fin! :)

2011-03-18 @ 21:08:52
URL: http://ullie.blogg.se/
Postat av: super sis

super fin klänning!

2011-03-18 @ 21:41:01
Postat av: andreas

klänningen är fin :)

ni är inte riktigt kloka att gå och köpa glass i -2

2011-03-19 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0