Shoppingdag i Ystad! ♥

tjo! :)
Just nu sitter jag hemma hos Hanna och hon sitter här brevid och kommenterar mina stavfel. :p Hahaha, inte van vid deras tangentbord. x)

Idag vaknade Hanna och jag vid kl. 7 av att mamma kom ner och börja se tv, haha för vi sov i vardagsrummet på en madrass x), för det var fullt hus och mitt rum var upptaget av min syster, hennes sambo och deras son. :)
Men ja.. vi vaknade iaf kl. 7 och gick upp och hämtade Melker för att låta min syster och hennes sambo sova lite till. :)
Vid ungefär kl. 11 åkte vi (Hanna, Mamma, min syster och jag.) iväg mot Ystad (Y-town, det är mitt nya coola namn för ystad! (H))
Men iaf... Vi åkte dit där för att vi skulle hitta klänning till mig och min syster till Melker´s dop. Tyvärr blev det ingen klänning för mig, men för min syster blev det, en rosa klänning (visar bilden på den längre ner.)
Själv köpte jag en svart kavaj och en T-shirt med volanger på H&M. super snyggt! (y'

Ikväll tillbringar jag kvällen hos Hanna och natten och sen imorgon ska vi upp tidigt och åka till ishallen för att hanna ska kunna ta sitt skridskomärken.  Lycka till, till henne! ♥

Men nu ska vi dra och göra något annat. :)
Have a gooooooooooood night! ♥

Ciiiiiiiiao! :d


Det här var den klänningen Anna köpte till Melker´s dop. :) Fiinfin! ♥


Det här va min kavaj jag köpte, från ONLY. ♥


Och det här är t-shirten jag köpte. :)





Kommentarer
Postat av: andreas

fine kläder du har köpt :)

2011-03-19 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0