Stuuuudiedag! ♥

hello! ♥
Idag har jag haft studiedag, som ni säkert kommer ihåg att jag skrev. :p
Men iaf så har jag umgåtts med ellinor, hon sov över här sen igår.
Vi vakna imorse vid ungefär kl. 7, fast vi orkar inte gå upp så vi låg kvar till typ halv tio och då gick vi ner och gjorde egna pannkakor och lite sånt, det var jäätte gott! :d (y'

Fast idag har vi mest typ tagit det lugnt, jag har städat lite oxå. :p heheh, freeak! :)
Jaa.. Och stolt jag är över mig själv, jag fick tanken att plugga lite matte för att en kompis hette på msn "wow, jag pluggar matte just nu", så tänkte jag:  "jag kanske oxå ska plugga matte, har ändå inget att göra". såå.. jag har nu precis pluggat klart mitt mattemål tills på tisdag, suuper! :d för då behöver jag inte stressa med det tills på tisdag. :)

Imorgon är det skola och det är FREEEEEDAG! :d ♥
I helgen så är planerna att jag ska till Ystad & Tomelilla med mamma & syster! tumme upp på det! (y'
och sen umgås med familjen, I think. Kanske åka på en kompis innebandy match på söndag, fast tror jag skippar det, hehe. x)

Ha en bra kväll folks! tjooooooooooo! ♥

Det får bli en gammal sommarbild idag, men nu ska jag sova. natti!



Kommentarer
Postat av: Andreas

vem är din kompis innebandy match?

för jag kanske skulle på en också på söndag på liljeborg

2011-03-11 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0