Raaaaaaaaango ! ♥

Som sagt skulle gå på bio med några vänner och nu sitter jag hemma och snackar med min syster i telefon. :p
Iaf filmen vi såg "Rango" var sådär, tyckte jag. :/
Dessutom filmen var från 7 år, men helt plötsligt sa dem ord som man inte fick säga oavsett hur gammal man var och det fattar jag inte hur de tänkt och sen var det lite mycket skjut skjut för min del. Men annars var den okej, tyckte jag, ibland lite rolig och ibland långtråkig, haha. Jag är posetiv! :)

Nu ikväll tror jag, jag ska se film eller pluggar till vårt NO-prov som vi har i veckan.

Aja, ha en bra kväll alla fooolk! :) tjotjo! ♥

Kommentarer
Postat av: andreas

plugga hårt nu så du inte får IG :)

:)<3

2011-03-08 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0