ompyssling! ♥

tjotjo! ♥
Nu den senaste halvtimmen har jag tagit en varm skön dusch, bäddat min säng och målat mina naglar, naglarna blev rätt bra, tyckte jag. mehehe ♥

Imorgon är det skola och det är måndag och måndag betyder: slöjd, Idrott, Engelska, NO och Matte. Efter skolan drar jag hem till Candice sen åker vi till träningen, hoppas det blir skoj! ♥

P.S: så Alla Desperate Housewives älskare vet, det börjar på tisdag! ♥♥♥♥ Can´t wait! x)


Men nu ska jag lägga mig och läsa min bok till svenska, så jag hinner tills på fredag (info om det i förra inlägget ;).) natti natti folk i bloggvärlden! :)
♥♥

En knas/ful bild på mina naglar men det står iaf på min högerhands naglar " =) Neah"  och vänstra handens naglar är bara helt röda. mihiihihii KNAS! GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Tack - Desperate,haha!!

2011-03-13 @ 22:03:58
Postat av: Eklie :)

Ska du gå o lägga dig nu ?!?!? :O

Jag som vill snacka med min kära man .. -.-

Jaja, mössa hatt, godnatt !

HAHAHAHAHAHAHAAHA

Smsa mig ;*

PUSS :D <3

2011-03-14 @ 18:45:51
URL: http://rosapyjamas.devote.se
Postat av: andreas

heheh ja du är knas xd

2011-03-19 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0