moooooooovietime! ♥

tjo! ♥
Just nu sitter jag och Ellie och ser på film, vi tittar på en gammal film som heter "Kattbreven". Den är faktiskt rätt bra, tycker jag. :)
Men vi nördar oss också med våra mobiler och smsar med foolk! :d

Dagen idag har varit bra. Lite knas, det var typ slagsmål på skolan xd, och där finns sjuka människor på skolan som är riktigt blåsta! men jajja, strunt samma.

Nu ska jag fortsätta se film sen ska vi sova, tror jag. Imorgon har jag studiedag, tumme upp på det! (Y)

Hejhej! ♥ Godnatt & Sov gott! :)



Kommentarer
Postat av: Andreas

ni snackade också :P

var filmen bra?

tumme ned för det :( jag vill också ha studiedag

2011-03-10 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0