Mååååååååndag =)

"Linus säger: yoyoyo"

Hahah, Idag har jag varit i skolan, as usual. :p
Efter skolan var det träning och innan den följde Candice med mig hem. På träningen dansa vi typ den första timmen sen dem 45 minuter som var kvar, fick vi göra lite vad vi vill, toppen! (y'



Imorgon är det tisdag vilket betyder att jag inte ska göra något, bara plugga typ. Måste fixa mitt engelskarbete & bild arbetet. :) På engelskan ska vi skriva om en film inkl. en speciell utvald skådespelare som är med i den filmen eller skriva om en skådespelare och hennes/hans olika filmer. :)
Och på bilden ska vi skriva ett arbete om en konstnär och rita 2 målningar som den konstnären också gjort.

Hoppas båda arbetena blir bra! :d

Nu ska jag börja stänga ner allt och datorn, ska soooooooooova! :d
Godnatt på er foolk!
Hörs imorgon! Sov gott


Tycker den här bilden är fin, tycker inte ni det också? :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0