FRREEEEEEEEDDAGG! ♥

Tjo! :-)
Idag är det FREEEEDAG! :D
Jag ska typ bara lyssna på musik, chilla och se någon film jag låna av en kompis! Liksom lugnkväll! (y' ♥

Veckan har varit bra, vår skola har varit mer snuuuuuurrig! Många lärare har varit sjuka och mycket vikarier.., men jajja det har funkat ändå, oftast iaf. :p

Helgen är planerad att imorgon ska jag upp vid typ halv 7, upp och fixa mig sen blir jag skjutsad till en liiten byy där en buss hämtar upp mig sen ska vi åka och hämta upp massa andra konfimander och sen ska alla åka till Vellinge! :-) Såå ska vi umgås där och göra något, vad vet jag inte riktigt för dem vill inte avslöja något.

Just nu kom jag på att jag har skrivit i ett blogginlägg att jag skulle ändra bakrund men det hände aldrig så hade tänkt göra det nu istället. :) Sen ska jag komma på en bra idé att bli vän med en kompis, liksom han är lite sur på mig av någon anledning. Har ni något tips till mig hur jag kan göra så kommentera! Behöver era tips! ♥

Jag hoppas ni har haft en super bra vecka :-), ja., min har varit sådär, speciellt igår var den sämsta dagen! Inga kommentarer varför eller något sånt, den var bara det helt enkelt.

Ha en super trevlig kväll alla folk här ute på bloggarna! tjoooo!! ♥

Ni får en liten bild här! |
V


Denna bild får ni på mig, hmm.. ja redigerad och jag blev nöjd med redigering, okej? :)

Ässch.. ni får denna låten också som jag tycker är så skön och somrig! :D




♥♥ HA EN BRA HELG! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

varför?? :P



nej bara skojar min veckar har varit rätt så bra :)<3

2011-03-05 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0