biiiiiiiiiio

tjo! =)
Just nu lyssnar jag på musik och fixar mig lite, för jag ska vara nere i stan senast 14,15. Ska träffa några vänner och gå på bio, haha vi ska se Rango! x) Haha, men ska jag vara ärlig har jag velat se den, för den verkar faktiskt bra! (y' :)

Jag vakna imorse typ vid kl. 9 av att pappa kom in på mitt rum och sa att det var frukost, samtidigt blev jag bländad av solen genom mitt fönster, Love it! ♥

Helgen har varit bra & rolig! (y'
Igår vid kl. halv 8 åkte jag till en liten by och blev upphämtad med buss som sagt som jag skrev i förra blogginlägget att det skulle hända. :p
Senare hämtade vi upp flera iaf, sen åkte vi till Vellinge! :D Vi fick typ gå någon tipsrunda kan man väl kalla det, men iaf gick vi runt i Vellinge och var slavar, haha x) Tänk tanke att se att det är typ 200 ungdomar som kommer med en lapp runt halsen där det står "SLAV" och sen när det kom en människa med gult band runt armen så alla bara springer. Tänk tanke, vad kul det hade sett ut. :p haha

Och sen fick vi äta lite och sen efter åkte jag hem och en timme senare och jag ner till stan igen för att stötta Hanna på hennes skridsko uppvisning! Det gick bra & hon var jätte duktig! :))♥

Men nu ska jag ner och äta, hejhej Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: andreas

vem var du SLAV eller den med gult band? :P<3

2011-03-08 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0