8 Mars, 2011 ♥

tjotjo! ♥
Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på lite musik och väntar på att en kompis ska logga in på skype för vi skulle snacka. :)
Min dag idag har väl varit sådär, typ allmänt tråkig men rätt lugn. :p
Om ni vill veta denna ointressanta information så iallafall så har vi No-prov imorgon, det kommer handla om kolföreningar och alkoholer, jag kan det rättså bra och hoppas på ett bra resultat som jag blir nöjd med.

Soo Niiice! ;p♥ 
Imorgon är näst sista skoldagen för på torsdag har vi studiedag och då ska jag umgås med Ellie, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar väl på något kul. :)

Nu ska jag snart sova, är lite trött faktiskt. Ska se om min lilla kompis vill logga in eller inte, eftersom hans internet klyddade lite. :/ Men aja, Godnatt & sov gott! ♥

Nu logga han in! :d

Här är en fin liten bild som jag gilla, som jag har fotat när jag låg ner på marken, haha i vintras. x)


Kommentarer
Postat av: Andreas

hur gick no-provet??

så han loggade in, vad bra :)

PS. fusk attt du/ni har ledigt torsdag :(

2011-03-09 @ 10:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0