Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidag! ♥

tjjena! :)
Hur har er dag varit idag? Min har varit bra, eller sådär kanske. Lite saker i skolan som va sådär, men annars bra! (y'

Just nu lyssnar jag på musik & chattar med en kompis, hehe.
Ska snart gå ner och hämta min väska så jag kan börja plugga No, Bild & Engelska. :p
Ikväll är det desperate Housewives, WIIIIIIIIIIIHO! :d Love it!
Imorgon kanske jag ska umgås med Hanna och se deras nya chinchilla, cooolt! x) haha.

Vill ni veta en sjuk, knas, grym sak?
=D
Jag fick hem ett brev idag från Jultidningsförlagret. Det handlade om att de skulle förnya sina premier och där var helt grymma premier t.ex en "macBook pro 13", Canon Kamera, Snöskoter, 46"-TV med hembioljud, iPad 2, iPad 2 + Spotify premium i ett helt år m.m. Helt sjuka saker, tycker jag. Men om de tar dem här sakerna så ska jag sälja nästa år igen, haha. x)

Yesyes! Men ha en bra eftermiddag/kväll!  :d ♥ Bloggar kanske senare ikväll! ♥ CiííííAOOOO! ♥

Den här bilden fota jag när Ellinor, Pappa och jag var ute och fota en eftermiddag i Smygehuk! =) Fiinfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0