TIIIIIIIIISDAG! SISTA DESPERATE HOUSEWIVES- AVSNITTET :O

Jag är med och tävlar om ett par Converse i samarbete med Brandsinfashion.comkandylandy.se gå med du också! :D hihi!




Idag har jag varit i skola. Vi hade elevens val- dag idag, riktigt chill faktiskt. Har typ bara läst min bok idag och jobbat med något häfte och varit lite på slöjd för jag hade inget att jobba med. Niiiiiiice! Imorgon är det onsdag och det är friidrottsdag på vår skola, lite drygt men det funkar väl tyyyp.. :p

Ikväll är det sista Desperate Housewives avsnittet, heeeeemskt! :o Men jag får väl stå ut! hehe

Vi hörs, pöööööööööss! ♥


Kommentarer
Postat av: bajs

sjukt onödigt ju att dom lägger en elevensval när vi inte har ngt att göra -.- idiot lärare .

2011-06-10 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0