♥♥♥ I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE FREDAG! ♥♥♥

Idag har jag varit i skolan som säkert många andra har, förrutom dem som redan gått på sommarlov, orättvist -.-, hehe x) Själv har jag ju 1 vecka kvar av skolan men sista veckan blir helt annorlunda än de vanliga veckorna (y'.

Idag fick vi lämna in våra engelsk-böcker också och vi hade sista idrotts-lektionen! Nu börjar avslutningen närma sig! :D

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, håller också på att ladda över musik på spotify så de är tillgängliga i "offline mode" eftersom jag köpte Spotify premium igår! (Y) :D Wiiiiho! :p

Denna helgen ska jag börja packa till Italien och imorgon ska jag åka in till stan och vid 12-tiden ska jag spela med musikskolan på stadsparkens scen, Sommaravslutning med musikskolan! (y' :)

Nej, nu måste jag fortsätta läsa min underbara Chic-tidningen! :D
Jag hoppas ni får en jätte trevlig kväll och Grattis till studenten till alla som jag känner tar studenten idag t.ex Andre och Martin! :) Hoppas ni två får en jätte bra kväll och trevligt! :) hihi!

tjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
♥ FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

It's friday, friday :D

FUN FUN FUN FUN !!



http://www.youtube.com/watch?v=zzfQwXEqYaI ;)

2011-06-10 @ 22:10:37
Postat av: Frida Olsson ;)

haha gör du hihi :P<3



Det e rätt långt och störigt hår hehe :P<33



vill du det ??:P

2011-06-11 @ 12:54:30
URL: http://teamfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0