Äääääälskar vädret! ♥ FREEEEDAAAAAG! ♥

tjaaaaaaaaa! ♥

Kände att jag var tvungen att blogga lite, hehe ;).
Långhelg nu då! Riktigt chill & jag äääääääääälskar vädret! ♥♥ Mycket kärlek på det!
I tisdags så hade vi Operation Dagsverk och då skulle jag egentligen varit i skolan och arbetast eftersom jag inte hann hitta något jobb till den dagen, men så på måndag i bussen påväg hem från skolan så fråga Nea vad jag skulle göra och jag berätta då att jag skulle vara i skolan och då blev hon chockad typ och sa att jag kunde vara hemma hos henne och måla brädor med henne, och så blev det! :p Så nästa dag stod Nea och jag och måla brädor för ca. halv 12 till halv 4. Och eftersom det var så varmt då, så hade vi bikini överdel och shorts och jag hade stått med ryggen mot solen nästan hela tiden så den dagen brände jag min rygg (y)/(n).. öhmm... fast smärta har typ gått över för det mesta nu! (Y) :D

Och i onsdags umgicks jag med ellie. Hon hängde med mig hem efter skolan eftersom vi var lediga dagen efter och vi fick då för oss att vi skulle tälta, för det hade vi bestämt att vi skulle göra minst i gång i sommar och det blev iallafall första gången detta året i onsdag. (y)
Allt gick bra och blablanbla... Dagen efter när vi vakna, då vaknade vi vid halv 9, och det var redan då jätte varmt ute så vi båda hoppade i bikinisarna direkt och solade! Riktigt riktigt niiice! ♥ Fick lite färg då med, fast inte lika mycket som i tisdags. ;)

Idag har jag hjälpt mamma här hemma städat lite eftersom min kompis och hennes familj kommer hit imorgon och då ska vi grilla, mums! Iallafall vi har gjort lite mer än att städa vi har också varit på stan. :) Det blev en ny tisha. (y) ♥

Var den cool? ;) Jag tyckte den var rätt snygg faktiskt x), lite cool också! (y)

Nej, nu måste jag dra ut, tror jag ska hoppa lite studsmatta och umgås med mina föräldrar! (y) :D
Jag älskar livet just nu! ♥ Jag älskar sommar! Jag älskar alla som är mina nära & kära!
haha, sånt inlägg, långt och ointressant, eller? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0