WOW! SOOOOOOOOL! ♥

Förlåt att jag inte blogga på några dagar men i lördags när jag kom hem från Danmark så var jag jätte trött och Hanna sov över hos mig, sen igår tog jag bussen in till stan, mötte upp Ellie också gick vi och handla frukost och senare kom Hanna till Ellie och då åt vi frukost. Senare stack vi ner till stan och gick lite i affärer och så åt vi på "Wook House", Mums! ♥

Igår när jag blev hämtad av mamma hos Ellie så fick vi alla 3 en idé eller nej, vi har kommit på det innan men iaf.., Så vår idé handlade om att Hanna, Ellie och jag skulle sova tillsammans någonstans och det blev hos mig. :) Så därför jag inte bloggat t.ex igår också. :p Vi hade iallafall skit kul igår!  :D Vi dansa lite, snacka med annat folk, skrattade, snacka med varandra. Senare vid närmare halv 2, så somna Hanna och jag, lite senare somnade Ellie. :)

Hanna åkte hem vid kl. 1 idag och Ellie & jag har bara slappat idag, men nej! Nu ska jag & jag äta, sen ska vi ut i det fina vädret! :D Hejdååååååå! =) ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

fick aldrig några tamponger av Henke geting :(

2011-07-28 @ 01:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0