Mysig dag med mamma & syster! ♥

Tjena! :)
Imorse vaknade jag upp hemma hos min syster, Svenne och Melker. För igår tog jag bussen in till dem också gick vi och åt sushi, senare gick Anna och jag och såg "Poppers Pingviner". En komedi och ja, den var väldigt rolig och bra. En mysig familjefilm skulle jag tycka. :) När filmen var slut mötte Anna och jag, svenne och melker. Sen gick vi en liten runda, sedan gick vi hem och såg en annan film som dem hade hyrt. Någon thriller riktigt spännande och bra faktiskt. (y)
Vet tyvärr inte vad den heter :/

Idag har vi tjejer i familjen haft en familjedag! :)
Det började med att vi åkte ut mot Lyckåsen, heter det. Där gick vi in i en skog och letade kantareller, där var bara tyvärr små kantareller men där fanns lite här och var. :) Senare åkte vi till Tomelilla till Bo Ohlsson och handlade lite där, fick handlat lite,, hehe (y). När jag väl tänker efter handlade jag bara en film.
Ikväll ska vi faktiskt beställa pizza ifrån Smyge, dem har supergoda pizzor tycker jag! :D
Vet inte riktigt vilken pizza jag vill ha, men det blir väl någon god! :) hehe (A)
Och så ska jag packa för imorgon åker lilla jag till Göteborg! :D Så helgen består av Shopping, Shopping, Liseberg, bada och åka bil! Och ha kul! :) hehe, Ha en bra fredagskväll foolks! ♥
Nu ska jag fix i ordning mig för jag har typ duschat precis. Ha en bra helg också förresten, jag bloggar antagligen när jag kommer hem på söndag och då kanske det kommer lite bilder också! ♥ pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0