Nya bilder från idag! ♥

tjoo! ♥
Just nu håller jag på att ladda över lite bilder som jag fota idag här hemma i trädgården bl.a lite katter, blommor och sommar! :D Ni hittar vissa av dem bilderna lite längre ner i inlägget!
Men iaf.. Måste tömma kameran med bilder för min kamera ska med nu på torsdag när jag och Hanna och hennes familj åker till Legoland och någon djurpark skulle vi också till i Danmark. :)
Och eftersom jag ska ha med min kamera i min packning så fick jag pausa med att packa saker. :)
Något som är jobbigt med när jag ska packa är att jag tycker det är skit roligt och packa för då vet man att man ska någonstans men jag packar alltid för mycket. Som t.ex när vi åkte till Italien, då använde jag 2/3 av min packning, hehe (a) Gillar att kunna välja bland massor av kläder (A)!

Men måste fortsätta med att packa nu! Jag bloggar kanske något, senare ikväll! Tjooooo! ♥

Här är lite bilder från när jag fota idag! :


rosor (a)


Åker och fin bild, elr? (:


Bääääääääär! (L)


En ros till! :D


En av våra kattungar! :)


Detta är en sten som jag hittade på havsbottnen i Italien förra året, det står " Du är vacker" på stenen.



En fin fjäril som landa på marken, och då fota jaaaaaaaaag! x) hahah, vi gör om det! :o "En fin fjäril som jag fota :)"


fleeeeeer rosor! :D Men nu tog bilderna slut!

Jag ska försöka att fota mycket när jag åker till Danmark med Hanna! Tjooooo! ♥

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Rosor e röda liljor e blå du är en ängel som föll från himlen jahåååå :P

2011-07-28 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0