Intressant sak från Tyra´s blogg! (y)

Jag var inne och läste på en klasskompis blogg och hitta en blogginlägg om att hon hade varit inne på Tyra´s blogg och läst runt lite och hittat något som var ca. 2 A4 sidor långt och först hade hon tänkt att hon palla inte läsa det, sen börja hon läsa det och hon tyckte det var väldigt intressant. Så jag blev väldigt nyfiken när jag läst det och tänkte att jag går in och kollar vad det va och jag börja läsa och ja, det var väldigt intressant! Så nu tycker jag att ni ska gå in och läsa det både barn & vuxna! : http://tyras.se/2011/07/10/debatt-min-turne-ifragasattes/comment-page-3/#comment-160422
Hoppas ni tyckte det var lika intressant som jag gjorde! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0