Good night! ♥

Kvällen blev väl ändå rätt lyckad! :)
Jag såg precis filmen "The perfect man" med Hilary Duff! Väldigt bra, men har sett den många gånger innan. :)

Nu tänkte jag gå ner och göra mig i ordning, sen hoppas jag i säng! Imorgon ska jag upp tidigt. Mamma och jag ska åka och hämta min syster´s och hennes sambo´s katt som är på sånt pensionat för dem har varit bortresta. :p Sen hänger dem med hem hit och sover här! Som jag har längtat efter dem, längtar tills imorgon! ♥

Men Godnatt folk! Sov gott! :) Uppdaterar imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

vi får leka igen ! :(

helt längesen sist liksom .. :(

btw, headern blidde jäääätteeee fin :3

:d

2011-07-16 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0