fotodag idag! ♥

tjoo! ♥
Just nu sitter jag och lyssnar på en gammal låt med "Nelly furtado - Say it right", den är rättså bra, tycker jag oavsett om den är gammal, men jag sitter också och pluggar matte, helt annorlunda om man jämför med i vanliga fall från mig. :p Men det va väl Andreas som insperera mig för han sa att han skulle plugga, höhö så jag fick väl en kick av han. xd hahah! x)

Men jaa.. dagen har varit väldigt rolig! :D Min syster, pappa och jag åkte iväg och fota, eftersom det regnat så mycket igår och inatt så va det lite översvämmningar lite överallt. :p
Sen har mest tagit det lugnt och passat melker och bara umgåtts med familjen! :)

Jag älskar det! Imorse blev jag väckt av att mamma kommer inte och lägger melker brevid mig! :D det är såå mysigt! och det blir ännu mer mysigt när han kryper, eller kan gå och går upp till mig! :D naaaw! ♥

Men yesyes, ikväll ska jag nog se någon film, fast det blir inte så mycket filmhets mer för nu funkar min tv korrekt på mitt rum igen och har fått några nya kanaler! love it! ♥
Sen nu någon gång i veckan som kommer så kommer jag få 2 nya filmer hem i posten! "Dear John och Letters to Juliet", två filmer båda där Amanda Seyfried är med, jag tycker hon är väldigt duktig! Och längtar efter att se dem filmerna! :D Har någon sett dem? Är dem bra?

Men ni får ha en bra kväll, det ska jag ha! Ska duscha senare och fixa mina naglar och se film på mitt mysiga rum! :)♥

Hejjsvejs! ♥

Förresten... Här kommer lite bilder från idag!
En cool bild som min syster tog. Hon står under en bryga om någon undrar var det är.


Och det här fotot tog jag, ritade ett hjärta i sanden på stranden på dalabadet och sen foting jag! x) (haha, så duktig jag är på engelska ;), nej men skämtosidigt eller va det heter :p)


Och en fin liten magisk bild jag tog idag på dalabadet också!






Kommentarer
Postat av: andreas

HAHA jag inspirera dig:) så bra jag är

2011-01-17 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0