I ♥ Alvedon!

Hejjsan! :)

Jag kom hem ungefär för en halvtimme sen och i brevlådan låg en av min filmer som mamma köpt till mig, det va "Dear John" Wiiiiiiiiie!  :D

Såå.. gissa vad jag gör nu..?
Jo.., jag sitter i soffan med te och lite mat och ska se på filmen! :D
ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, ta det lugnt, vila lite för jag har inte mått så bra idag, på förmiddagen va jag helt trög, nej men jag va helt hängig och trött kände för att åka hem och sova. :o

Men sen så stanna jag kvar för att jag tänkte om jag tar en alvedon och äter lite, så mår jag säkert bättre och det va precis det jag gjorde! I ♥ Alvedon! :D hahah :p

Men nu ska jag titta på filmreklamen och se vilka filmer jag vill se!
Än så länge vill jag se:..
- An education
- The rebound
- Letters to juliet (men det är den som jag ska få snart, mamma har redan köpt den, hihi ♥)
- Extract
Dem va med på reklamen och "Remember me" (som jag rekommenderar), för jag har redan! :)

Men ska se film nu, Have a good time! ♥ bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0