first day in school! in denna termin GEEKS ;)

tjooo! ♥

Just nu sitter jag och lyssnar på min favvolåt just nu "Yeah x3 - Chris brown (y) suuuuper bra! :D
Oxå chattar jag lite med my friend Hanna! :D

Dagen idag har varit bra, det va inte så drygt faktiskt, vi har haft bild, hemkunskap, svenska, So och matte. Fast joo... Det var en dryg sak, det va att vi hade matte på morgon, första saken när man börjar skolan, arrgh :/
Och sen hade vi en ny kille i klassen, som hette Erik. :)

När jag kom hem efter skolan så satt jag mig vid datorn lite snabbt med en kopp te och chattade med lite olika kompisar! :) Sen efter ca. 30 minuter stängde pappa  av internet, för jag ska ha en ny tv-box på mitt rum också går det över internetet så jaa.. men såklart ska det va sånt klydd, så när pappa väl kopplat in det, så funkar den inte :/ så nu ska vi få en ny! jävla bajs saker! :ooo ARRGH!

Men aja, ett svar till andreas:
haha, japp det gjorde jag! ;)
Aadå, hur gick det själv i skolan? :p


Men ha en bra kväll folks! :)
Ciaoooó! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå bra vi hade en lätt dag med idrott, slöjd, bild, tyska och tema :)

2011-01-11 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0