5 Januari, 2011 ★♥

Hejhej!  :)
Just nu ligger jag på golvet i mammas sovrum, för min syster, hennes pojkvän och deras son har snott min säng och mitt rum. Så kan inte va där inne :(, Sen min data kan jag inte ha i en säng för mitt sånt skydd till datorn är på mitt rum så får sitta på golvet. x)

Asså baaajs! Har så j****vla ont i huvudet! :o Jag tror jag ska gå och lägga mig efter jag skrivit det här blogginlägget.  Dagen idag har typ inte hänt så mycket, städat lite, fixat mig sen vid 3-tiden åkte pappa och jag till Malmö och hämtade min syster, hennes pojkvän och deras son. Dem skulle komma till centralen med tåg från Stockholm, det gick bra fast tåget va 6 minuter sent men det va inte så illa. Jag fick se den olyckan som hade hänt på centralen, det va ju ett tåg som hade kört in i perongen, vill ni läsa mer om det så är jag helt säker på att ni hittar det på expressen eller aftonbladet. ;)

Imorgon så kommer Ellinor & Hanna hit ska umgås lite med dem, vi får göra något som är jobbigt som man blir trött av så vi kommer i säng tidigt imorgon kväll eftersom vi ska till Vallåsen dagen därefter och vi ska typ åka vid 6, halv 7- tiden. Så det blir upp tidigt tidigt!

Men hoppas ni har haft en bra kväll, Godnatt & Sov gott! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna B

Verkar ha varit både en bra och dålig dag för dig. Håller med dig om att vi måste göra ngt vi blir trötta av ;) Ska bli jätte kul att åka till vallåsen med er, jag betalar lunchen ! :)

2011-01-06 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0