27 januari, 2011 ★♥

tjoo! ♥
som ni säkert har sett nu kanske, så har jag fixat en ny header, blev rättså nöjd ändå men jag tror jag ska göra en annan senare, kanske i helgen. Vi får se.. ;)

Har ni haft en bra kväll? :)

Vid 6-tiden va jag i kyrkan på gudtjänst med konfirmationen, jag pratar inför alla, för det var vi konfimander som höll i det. Fast jag sa typ bara någon mening men det gick väl bra, hehe. :) Sen har jag pluggat lite so också. :p

Imorgon är det fredag och jag längtar! shiit, va veckan har gått snabbt ändå, hihi! :)
I helgen har jag faktiskt inga planer, så hmm... får väl göra något, haha umgås eller något. Men ändå rätt chill och inte ha några planer, bara låta sakerna komma emot en, och kunna bestämma då. hihi :p okej!, nu bara jag babblar.

Godnatt och sov gott folks! :)
för nu ska jag ner och fixar mig, sen gå lägga mig! cííiao! ♥

En liten bild som jag tog när jag var ute och fota med pappa i sensomras! fiinfin!, tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0