sista dagen på lovet. :'( ♥

tjotjo! ♥
Klockan är nu 21,07 och jag sitter vid min bärbara och bloggar, tumme upp på det! (y'♥
Idag har vi (familjen) städa lite och vid klockan 2 kommer här folk hit, som är kompisar till hela familjen! :)  Vi åt gott och snacka och spelade lite wii. :d

Igår bloggade jag aldrig så jag la ju aldrig upp några bilder men ni kommer få några bilder idag som jag har fotat för typ några veckor sen när Ellinor, pappa och jag var ute och fotade. ♥

Jaa.. detta är sista dagen på lovet, snyft ! :'( jaja.. det är bara att längta efter påsklovet! :D
Mitt lov har varit bra! :D ♥
Jag har..: Shoppat, åkt skidor, umgåtts, slappat och fått en ny kompis! :D ♥, ++ lite mer, som jag inte kommer på just nu! x)

Okej.., här är bilderna!  ♥

Här är en bild på mej som min kompis Ellinor fota. :) Jag tyckte den blev väldigt fin!


Och här en bild som jag fotade, gillar att solen syns lite och jag tyckte den blev bra! :) Vad tyckte ni?


Och här en till bild som jag fotade. Gillar fåglarna på bilden och solen! :d



Och den här bilden fotade lilla jag också, okej jag har fotat dem flesta. :) Men jag gillar bilden, gör ni det också?



Den här bilden gillar jag starkt! Personen som är på bilden är jätte snäll & söt! :) Men än så säger jag inte.



Det här var lite nya bilder som jag fotat för några veckor sen, skulle gissa att dem blev tagna i början av februari.
Ha en bra dag, hejhej! :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

liknar fortf en zumo-brottare >.<



haha puss:D

2011-02-28 @ 17:38:00
URL: http://rosapyjamas.devote.se
Postat av: Andreas

vad bra att du har haft ett bra lov jag var sjuk halva mitt :(<3

2011-02-28 @ 20:46:09
Postat av: Lena Björndahl

Bilderna är underbara och den med solen liknar ett vykort, verkligen!

Kramar!

2011-03-06 @ 14:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0