stort blogginlägg. ♥

hejhej! ♥
Vaknade för ungefär 30 minuter sen, suuuper trött!
För igår var jag på vallåsen med min pappa, en kompis och henne mamma och lillebror. Först hade jag rätt ont i mina ben men sen efter 3 åk typ så då åkte jag cirka 10 åk, riktigt kuuul! :D ♥
Sen vid halv fem igår åkte pappa och jag hemåt och Hanna och hennes halva familj åkte mot kristianstad, dem skulle hälsa på någon! :)

Idag skulle jag ha åkt till Trellestad men jag är riktigt trött idag, så jag tror jag stannar hemma och slappar bara! :) hehe om ellinor godkänner det. ;)

På mitt sportlov har jag:

I söndags: åkte jag till Hanna på kvällen och sov över där med Hanna och Ullis! :D riktigt kul! ♥

I måndags: åkte Hanna, Ullis, Hanna och jag in till malmö på förmiddagen typ och shoppade hade riktigt kul! :D
Efter malmö så åkte jag hem och Hanna följde med! :D

Sen i tisdags: skulle Hanna, Ellinor och jag åka skridsko på södan men där var såklart stängt så vi träffade några kompisar istället och det va riktigt cp kallt, för vi satt ute :o, i snön! :( Men ja.. det var väl kul, trevligt. Vi gjorde nt så mkt men..men..
Efter den dagen åkte Ellinor och Hanna med mig hem och sov över! :D ♥ skojiit!

I onsdags: gjorde inte vi tre så mycket, vi slappade mest typ, spelade lite wii. Sen åkte hanna vid halv 1. Sen tog ellinor och jag bussen in vid halv 5, för vi skulle åka in till trellestad och gå på y.e.s! :d det var rätt kul! det var en band tävling fast för typ unga musiker elr så. Ja, men det va ritktigt kul! :D och alla banden var jäätte duktiga! Fast hade ändå en favorit ;) ALLEY GIRL! :D Men sen åkte jag hem vid 9, åkte hem och sov direkt!

Igår: vaknade jag vid halv 6, låg kvar till kvart i sen upp och duschade och stressade skulle vara iväg vid halv 7. För Hanna, jag, min pappa, Hannas mamma och lillebror skulle åka till VALLÅSEN! :D
Vi hade jätte kul och trevligt! Tack så mycket för en trevlig dag! :D

Det här var lite av min dagar av mitt sportlov! :D ♥♥


Ni får ha en super bra dag, hejhej! ♥

Det här är en liten typ små ful bild som jag har tagit med webbiskamris! x)
Men liksom tyckte det behövdes en bild i detta inlägg, that´s why I publish this one. (hmm.. var detta rätt engelska?)


Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Jag är för gammal för sportlov ;) men det är kul att du är lite sportig!



'publish' heter det <3

Använd "google translator" om du är osäker, den är bäst!

Kul bild iallafall!

Själv fotade jag en liten flaska med olja och vitlök igår, manipulerade bilden och lade ut här:

http://obj.fotosidan.se/obj/photo/c2/c21d3fb21fb96aea3469cd1e64854e9f.jpg

2011-02-25 @ 12:59:21
Postat av: Andreas

vad är y.e.s????

skulle du till treelestad med ullis idag då?

2011-02-25 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0