Lööööööööööööördag! ♥

Hejhej!
Nu är klockan kvar i tolv och jag sitter här ensam hemma och väntar på att någon ska komma hem! :)
Jag vaknade vid nio, men pallade inte gå upp så låg kvar och tittade lite på tv.

Idag har jag inget planerat, kanske skulle åka in till Malmö och handla tyger på "Stoff & Stil" (tror det heter så x)). Fast jag tror jag skippar det, är hellre hemma med familjen! :p hihi!

Ja igår.. hände inte så mycket, blev lite städ och så vek jag lite tvätt sen typ såg tv lite. :p

 jaa.. ett lite ointressant blogginlägg. Men vi hörs senare idag när jag vet vad jag kan blogga om. x)
tror jag ska ladda in lite nya bilder idag från min kamera när jag, ellie och pappa var ute och fota! :)

tjotjo! ♥



Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Foton - jaaa!

2011-02-26 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0