Gammalt & nytt! ♥

Hej, förlåt att jag inte uppdaterat något. Men förra veckan gick jag ju i skola och efter har jag umgåtts med vänner, gått på stan bl.a och sånt. Sen när jag kommit hem har jag varit rätt trött och sånt, så har inte orkat, förlåt. :)

hmm.. låt mig börja med..

I fredags var jag i skolan, vi slutade halv 2 efter det gick Hanna och jag lite i stan, senare mötte vi upp Ellie och då åkte vi till Gislövs marknad, gick runt lite där och åkte virvelvinden, haha skumt var det, men kul! :p
Sen på kvällen sov Hanna hos mig och hon och hennes familj var här hemma hos oss och åt.

På lördagen åkte vi ner till Trelleborg och skulle på Way Out South med min syster och Svenne. Sen gick vid kl. halv 8 gick Hanna, Ellie och jag hemåt. Men först gick vi till Hemmakväll och köpte lite godis, sedan gick vi till "Pizzeria Monaco"  och köpte en pizza som vi delade på, haha x). Sedan gick vi hem till min systers lägenhet och åt pizza, sen startade vi "Scary movie 3", den var faktiskt rätt bra! Efter vi hade sett den så åkte Ellie hem, sen somnade Hanna och jag typ, haha. :p

(Jaa.., det här inlägget kanske blir lite konstigt för igår hade jag glömt att publicera det :o, dumma mig! )

Igår gjorde jag ingenting, mest slappade. Men jag längtar till lördag iaf! :D
Men vi tar en dag i taget, idag är det måndag och vid ca. 09,20 ska jag gå mot bussen, för att ta bussen in till Trelleborg eftersom jag har skola idag, fast vi börjar kl. 12 (y), chill! :)
mehehe, nej nu ska jag gå och titta på tv och fixa mig det sista!

tjoooooo!  ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha, sjukt störd kväll i deras lägenhet :D

Men bajs kul :)

PUUUUUUUSH

2011-08-08 @ 18:31:05
URL: http://doxx.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0