Toorsdag, snart löördag! ♥

Tjoo!
Vet ni vad? :D
Jag har börjat längtat till hösten! :o Jag älskar alla höstkläder, färgerna utomhus, vädret och tända brasor och sånt hemma, så mysigt!

För iallafall idag har det regnat hela dagen :(, ändå tråkigt! :o
Men under denna regniga dag har jag varit i skolan från kl. 9 -12, sen hämtade mamma och min syster mig också åkte vi till Höllviken, till "Toppen Gallerian", jag fick köpte handledsvärmare till i hörs, svarta! Och ett fint halsband, på MQ. :)
Sedan när vi åkte därifrån åkte vi till min systers nya lägenhet och lämnade lite saker, sen åkte vi till deras nurvarande lägenhet och lämnade saker där, sen hem! :)

Sedan åkte vi ner till deras nya lägenhet igen, men bara att denna gången var pappa med för han vill också se hur den såg ut. Så vi åkte snabbt ner dit, fikade också lite, mehehe :)

Nu sitter jag här i min säng, tittar på en kanal som heter "Star" och snackar på skype med Hanna, Ellie och Willie! Skoj! :)

Ha en bra kväll, tjooo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0