Onsdag - Bussarna -.-, Fruuuuuuuukost! ☺

God morgon! :)
Sitter just nu vid datorn lite och lyssnar på musik på MTV. Tycker de spelar väldigt bra och blanadad musik där! :) hihi
Om ca. 40 minuter ska jag gå till bussen, helt drygt ju och gå upp så tidigt som jag ALLTID gör också får man sitta och vänta i ca. 1 timme för man blir klar så snabbt.. -.- suck!

Idag är det skola iaf, matte.. idag med! Nej, hela veckan! Eller tills fredag, kan vi säga! ;)
Idag ska vi vara i köket och baka, vet jag. Asså på matten då ;p, vi ska typ jobba med mått och sånt, skoj ändå! ;) Fast jag tar bussen in vid halv 10 men vi börjar kl. 12 -.-, Det är också riktigt drygt med bussarna här ute där jag bor -.-...
typ det går en buss 07,20, sen igen 09,24, sen 13,39, sen 16,39, sen 18,39... Helt dryyyyga busstider! Hatar dem! :o
Det borde typ gå en.. :
07,00
09,00
11,00
13,00
15,00
18,00
20,00
22,00

Sååå.. borde busstiderna vara! :D  Då hade jag älskar Skånetrafiken! :D

Hihih, nej nu ska jag ner och äta frukost, har inte ätit så mycket frukost än, haha x)
Ha en bra dag! Tjooooooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0