Konfirmations återträff idag! ♥

Tjo! ♥
Har precis ätit och diskat lite. Blev inte så stor mat, det blev rostbiff och potatissallad, och älskade majs! x) meheheh.
Om ca. 1 timme ska jag åka till konfan (konfirmationen) på återträff, ska bli kul! :D Få träffa alla igen och folk som man inte träffar i vanliga fall! (:

Önska mig lycka till! ;) ♥

Skolan idag har varit rätt så bra, förrutom att jag haft grymt ont i ryggen från träningen igår, antingen är det träningsvärk eller så sträckte jag mig igår på träningen :( Ajja, hoppas det blir bättre! :) Sen har jag haft helt mycket mensvärk men det brukar alltid gå över, så det är inte så mycket ändå. :p

Imorgon är det onsdag.. Vilket betyder att jag ska till musikskolan, brukar egentligen ha lektion på torsdagar men har fått ny tid. :) Och vi har bara tråkiga lektioner i skolan.. buuuhu :(

Jag längtar tills hösten! ♥ Hösten är så fin och mysig, alla fina höstkläder och sånt! :) Måste shoppa någon dag, en regnig dag ska jag se om någon friend to me vill åka in till Malmö och typ gå på Entré en hel dag eller något annat shoppingcentrum! :D Men nej, nu måste jag börja fixa mig! Vi hörs ikväll eller imorgon, och isf Ha en bra kväll! Kyss!

Kommentarer
Postat av: Candice!!=P

Jag kan vara din friend!! Hänger gärna med mode inriktade nea till entre of course!!<3

2011-08-30 @ 17:52:49
Postat av: Ellie

får du åka in med mig ?

Isåfall är jag fett med på

2011-08-30 @ 22:29:23
URL: http://doxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0