God morgon! ♥

God morgon! ♥

Nu har jag ätit frukost, plattat och fixat mitt hår, bränt mig på min plattång, bestämt kläder och tagit fram lite saker som jag ska ha med till skolan idag. :)/:(  Buuhu, det gör så ont att bränna sig på plattången speciellt denna gången för jag tittade inte när jag tog plattången för den var bakom mig sa la jag pekfingertoppen och långfingertoppen på en av plattorna på plattången och det gjorde rätt ont eftersom känslen är som starkast där. :( Men det gick väl rätt så bra ändå.

Skolan idag, slutar 14,10, tidig dag! Niice! :D
Ska hem efter skolan och typ ta det lugnt, plugga!! :o Sen senare ikväll ska jag iväg till Musikskolan.

Ska fixa det sista nu, sen måste jag börja gå mot bussen! Ha en bra dag! ♥
Cíao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0